پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2631
-
الف
+

خراسان جنوبی برای دومین بار میزبان جشنواره فیلم فجر می‌شود

سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، امسال و برای دومین بار در آمفی تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی برگزار می شود.

سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، بزرگترین رویداد سینمایی کشور، امسال و برای دومین بار در آمفی تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از ستاد خبری جشنواره فیلم فجر، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اکران فیلم‌های این جشنواره در مراکز استان ها از ١٦ تا ٢٦ بهمن ماه گفت: قرار است بعد از انتخاب و معرفی آثار ٢٠ فیلم در٤٠ سئانس در آمفی تئاتر فرزان این اداره کل اکران شود.

سیدعلی زمزم با بیان اینکه از ١٦ تا ٢٦ بهمن ماه فیلم‌های منتخب سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در بیرجند اکران می‌شود، اظهار داشت: این رویداد بزرگ با هدف ایجاد فضای اکران فیلم‌های فاخر تولید ملی در استان و بهره‌مندی اقشار مختلف و علاقمندان به حوزه فیلم و ایجاد فضای سینمایی در بیرجند برگزار خواهد شد.

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی به نقل از معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان عنوان کرد: امسال برای برگزاری هر چه بهتر جشنواره از ظرفیت‌های بخش خصوصی نیز کمک گرفته می‌شود تا شرایطی به وجود بیاید که بخش عمده‌ای از هم‌استانی‌ها، بتوانند فیلم‌ها را ببینند.

سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به دبیری محمد حیدری بهمن ‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

ح ی / ح ی

نظر شما
ارسال نظر